60 faktów o mnie

14:18

Hejka wszystkim! :)
Dzisiaj trochę inaczej. Z razji że jest to pocztek bloga, chcę żebyście mnie trochę poznali więc  przedstawię wam kilka faktów o mnie. Jesteście gotowi na długą listę bezsensowych rzeczy? Zapraszam do czytania!

#1 Mam o 4 lata starszego brata Patryka.
#2 Moje drugie imię to Maria
#3 Urodziłam się 8 sierpnia 2000
#4 Mam cały pokój (sufit w połowie też) wyklejony zdjęciami i plakatami
#5 Jestem mega leniwa, choć jak mi się zachce to mam mnóstwo energii
#6 Kiedyś chciałam jechać z przyjaciółką na hulajnogach do Londynu
#7 Kiedy jestem razem z przyjaciółką śmiejemy się z niczego i mamy najgłupsze pomysły
#8 W wakacje'16 zachciało mi się szejka, więc na rowerach o 21:30 jechałyśmy do miejscowości obok na cpn po szejki, a później przez ponad półgodziny zastanawiałyśmy się jak wrócimy (przez drogę polną/las było za ciemno, a główną za niebezpiecznie o tej godzinie), później przez kolejne półgodzinny usiłowałyśmy się skontaktować z jakimkolwiek kolegą, żeby nas odprowadził, w końcu wyszło na to, że wracałyśmy drogą polną z 3 kolegów :D
#9 Teraz dziękuje sobie za to, że zachciało mi się jechać. Był to jeden  najlepszych dni wakacji
#10 18.09.2016 najlepszy dzień w życiu ♥
#11 Jak byłam w 2014 roku w Dortmundzie to szłam 7 km do parku w którym biegają piłkarze Borussi, a potem i tak żadnego nie spotkałam, bo mieli akurat trening #Przegrywżycia
#12 Który jak się okazało był otwarty. #kolejnyprzegrywżycia
#13 Kiedy pojechałam z ciocią i kuzynostwem zobaczyć stadion, pierwsze moje pytanie było: "Mogę tam zamieszkać?!"
#14 Jestem Borussen od urodzenia. Od urodzenia kibicuje też skoczkom narciarskim
#15 Od 2012 jestem też directioner
#16 Od 2015 jestem też 5SOSFam
#17 Wakacje zazwyczaj spędzałam w Dortmundzie lub Hamburgu
#18 Stąd moja miłość do tych miasta
#19 Dzięki tacie pokochałam piłkę nożną, a dzięki dziadkowi skoki narciarskie
#20 Moimi ulubionymi piłkarzami są: Marco Reus, Robert Lewandowski i Kuba Błaszczykowski
#21 A ulubionymi skoczkami są oczywiście nasze polskie orły, a także austriacy i norwescy skoczkowie, Peter Prevc i Andreas Wellinger
#22 Nie potrafie polubić Severina Freunda. Nie wiem czemu ale po prostu go nie trawię
#23 Osobą która jest dla mnie wzorem do naśladowania jest Kuba Błaszczykowski. Podziwiam go za to że mimo tego co się stało gdy miał 11 lat nie poddał się i został piłkarzem światowej klasy
#24 Mam dwójkę najlepszych przyjaciół- Alę (mojego kochane królika ♡) i Igora
#25 Przyjaciółka nazywa mnie Zając
#26 W pokoju mam mnóstwo ramek, gdy tylko jestem w Niemczech, albo w pepco kupuje ramke. Uzależniłam się od nich
#27 Mam psa Maksia
#28 Przez całe gimnazjum "kłóciłam" się z nauczycielem od Angielskiego, że kartkówki z czasowników nieregularnych mi się nie przydadzą, bo ich w technikum nie będzie... jakiś czas temu kiedy byłam w gimnajzum przepraszałam go za to... Miał racje
#29 Mam młodszą kuzynkę Wiktorię, która jest dla mnie jak siostra
Największa miłość ❤ Wiktoria ♡
#30 Kiedy spytałam się jej czemu lubi koty powiedziała, "bo są fajne". Spytała się czemu ja je lubię, odpowiedziałam jej na to że są przystojne, a ona dowaliła tekstem: "tak, zwłaszcza Maciek. Chyba się z nim ożenię." Moja szkoła!
#31 Na moim biurku porządek długo nie wytrzyma
#32 Chciałabym zamieszkać w Dortmundzie, Hamburgu lub Innsbrucku
#33 Kocham Horrory! I filmy romantyczne.
#34 Kocham spać. Na wosie w gimnazjum kiedy nauczyciel spytał się co jest dla mnie najważniejsze powiedziałam że spanie, aktualnie w technikum właśnie to na wosie robie (tam się nie da nie spać)
#35 Parę lat temu straciłam wiele mi bliskich osób w bardzo krótkim czasie. Bardzo to zmieniło mój sposób postrzegania życia.
#36 Jestem bardzo wrażliwa.
#37 Szybko się wzruszam i często chcę mi się płakać.
#38 Nie boję się i nigdy nie bałam pająków. Miałam nawet kiedys kilka w słoiku na biurku. (Taki wymysł brata)
#39 Obecnie mam około 170 cm wzrostu.
#40 Szybko rosną mi włosy. Niestety. (Jak ktoś chce mogę oddać trochę :) )
#41 Mam dziwny lęk wysokości. Nie boję się tego że jestem wysoko, tylko że podłoga się zapadnie. Dlatego rzadko wchodzę na duże wysokości.
#42 W ciągu 4 miesięcy zepsułam 5 telefonów. Swój poprzedni zgubiłam w śniegu.
#43 Dodatkowo zepsułam 3 razy komputer, 2 monitory, 3 myszki, klawiturę, Mp3 i wiele innych rzeczy
#44 Kocham nosić trampki, ale lubię też obcasy
#45 Kocham zapach męskich perfum
#46 Mój ulubiony film to "Eddie zwany orłem", "Harry Potter", "Naznaczony" i "Zostań jeśli kochasz"
#47 Ostatnio z nudów obejrzałam całą sagę Star Wars i stwierdzam że dobre filmy się nigdy nie nudzą
#48 Moja ulubione książki to biografie wybitnych skoczków narciarskich- Thomasa Morgensterna "Moja walka o każdy metr" i Svena Hannawalda "Triumf. Upadek. Powrót do życia."
#49 Kocham oglądać mecze  Tata zawsze mi wtedy grozi że wyłączy mi prąd, bo jestem za głośno.
#50 Jestem straszną kaleką. Ciągle sobie coś robię. W przeciągu 3 lat zgromadziłam około 30 kart ze szpitala ( rekord to 7 kart w 3 miesiące- początek 2014)
#51 Kiedy jadę z tatą na zakupy zawsze to się źle kończy dla niego.
#52 Wkręciłam moją ciocię w miłość do One Direction. Ostatnio jak się widziałyśmy opowiadała mi pół godziny o tym, że słyszała w radiu piosenkę Nialla Horana "This Town"
#53 Jestem bałaganiarą. Choć jak chce to mam porządek niczym u perfekcyjnej pani domu.
#54 Moje oceny są nawet dobre.
#55 Niemieckie słodycze są najlepsze. Każda podróż do Niemiec kończy się ogromną siatką słodyczy.
#56 Chcę zostać psychologiem
#57 Moim marzeniem są studia w Hamburgu ewentualnie Innsbrucku lub gdzieś w Norwegii.
#58 Zanim złożyłam papiery (i po ich złożeniu) do technikum hotelarskiego nasłuchałam się mamy i cioci o tym, że po hotelarstwie nic nie będę miała i że szkoła do której idę ma słaby poziom. A fakty są takie, że poziom jest cholernie wysoki, a pracę będę miała na pewno
#59 Tata gdyby mógł nigdy by mnie z domu nie wypuścił.
#60 Mam 2 blogi z opowiadaniami o skokach narciarskich i borussi dortmund

Mam nadzieję, że was nie zanudziłam na śmierć. A tym co dotrwali do końca bardzo dziękuję! Sądzę że choć trochę przybliżyłam wam moją osobę i zachęciłam do dalszego czytania moich postów.

~Dominika Xx~

Snap: bvbborussen11
Insta: Half_a_Heart

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts