Moje święta

10:45

Cześć kochani! 
Święta skończyły się dwa dni temu i nareszcie mam czas dla siebie. Jeszcze wczoraj byłam na szybkich zakupach po świątecznych z przyjaciółką i ogarniałam pokój po świętach, więc dopiero dzisiaj mogłam się wyspać i zabrać za pisanie nowych postów.
WIGILIA
Wigilie spędziłam u mojej babci wraz z (prawie) całym rodzeństwem mojego taty i ich dziećmi. Punktualnie o 18 zasiedliśmy do stołu. Zbytnio nie przepadam za łamaniem się opłatkiem, bo nigdy nie wiem co powiedzieć, ale w tym roku naprawdę nie było tak źle! W tym roku słowa same wychodziły ze mnie, a życzenia jakie usłyszałam były chyba najlepsze jakie słyszałam. Od każdego wujka i każdej cioci głównym życzeniem było "chłopaka", ale i tak najlepsze były życzenia od brata mojego taty:
Kc wujku <3
Zosia próbuje zabrać mój telefon :))
Po kolacji mój brat i kuzynowie poszli do pokoju mojego kuzyna,a ja wraz z kuzynkami do salonu. Po około godzinie zaczął się szał, bo można było usłyszeć dzwonek gwiazdora! 
Mikołaj szybko usiadł na 'tronie', znalazł sobie pomocnice i zaczął rozdawać prezenty. 
U Mikołaja Rafała najlepiej ;))


Dla mnie Mikołaj przyniósł głównie słodycze i pieniądze, dostałam także zaproszenie na ferie do chrzestnego i za kilka dni powinny przyjść bilety na autobus do Niemczech oraz moja wymarzona lokówka.

I dzień świąt
Pierwszy dzień świąt, był u nas potrójnym świętem. W niedzielę świętowaliśmy boże narodzenie, 17 urodziny mojego kuzyna i 21-lecie ślubu moich rodziców. 
Po obiedzie razem z kuzynką poszłam na rolki i wrotki, które Caro dostałą pod choinkę i chciała wypróbować. 

Nie, mój wujek nie ma całego ciasta dla siebie ;)
 Po zjedzeniu cista, złożeniu życzeń moim rodzicom i wręczeniu im kwiatów, razem z Caro i Zosią poszłyśmy do domu obok do naszej cioci. Tam spędziłyśmy około 2 godzin i wróciłyśmy do babci. Około 21 razem z rodzicami wróciłam do domu.
 II dzień świąt
Drugi dzień świąt spędziłam w domu wraz z rodzicami, dziadkami ze strony mamy, siostrą mojej mamy i jej rodziną oraz bratem mojej babci. 

Tegoroczne święta były najlepszymi w moim życiu. Możliwość spędzenia ich z chrzestnym i ciocią, którzy mieszkają za granicą i widzę ich rzadko było świetną rzeczą. A dodatkowo prezent od chrzestnego w postaci zaproszenia i biletów do niego to najlepsza rzecz na świecie! 
 A jakie były wasze święta?

 *****Dominika Xx*****


Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel










You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts