Moje miejsce na ziemi...

12:14

Hej wszystkim! 
Trochę mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że posty będą tutaj pojawiać się tutaj częściej. Obecnie  korzystam z ferii i jestem u chrzestnego w Niemczech, w miejscu które uwielbiam i w którym mogę być sobą.
Jest to mała miejscowość/wieś pod Hamburgiem, położona nad przepięknym jeziorem, które zachwyca o każdej porze roku- bez względu na to czy siedzę na pomoście mocząc nogi i patrząc o 23 na zachód słońca czy lepiąc bałwana podziwiam przepiękny wschód słońca w południe. Odkąd przyjechałam tu pierwszy raz prawie 4 lata temu, przynajmniej raz w roku tutaj przyjeżdżam. 
Dzisiaj patrząc rano przez okno i widząc, że słońce jeszcze wschodzi, chwyciłam szybko aparat, wyszłam z domu i szłam przed siebie- zakochując się w tym miejscu coraz bardziej.

 Kocham Polskę, bo tam się urodziłam, tam się wychowałam, tam też mam rodzinę i przyjaciół. I Polska już na zawsze będzie moim domem, azylem w którym zawsze znajdę wsparcie, ale Niemcy już od wielu lat są tym miejscem w którym widzę siebie za x lat, w którym jest moja przyszłość i miłość...


 *****Dominika Xx*****

Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts