Christmas Tag

04:55

Hej wszystkim! Niedawno zaczął się grudzień i okres świąteczny. Ten rok minął strasznie szybko i strasznie dużo się w ciągu niego wydarzyło, był to zdecydowanie jeden z najlepszych roków w moim życiu. Już za 3 tygodnie święta, w tym roku zapowiadają się naprawdę ciekawie. Dzisiaj ruszam z nową mini serią "Christmas" mam nadzieję, że się wam spodoba!
1.Jak przystrojoną i jaką choinkę będziesz mieć w tym roku?
W tym roku jak i w ubiegłych latach będę miała sztuczną choinkę z milionem bombek i lampek. 
Choinka w zeszłym roku ;)
2.Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy?
Oczywiście nie może obejść się tu bez Kevina i ukochanego Grincha, a także Freda Clausa, brata świętego Mikołaja i Przyjaciela świętego Mikołaja. I jeden z nielicznych polskich filmów, który lubię, a mianowicie Listy do M
3.Jak wyglądają święta w Twoim domu?
U mnie Boże Narodzenie to podwójne święto, ponieważ w pierwszy dzień świąt moi rodzice obchodzą rocznice ślubu. Wigilie spędzamy zawsze z rodzicami mojej mamy, od rana trwają przygotowania do wigilii, około 18 zasiadamy do stołu, a wieczorem udajemy się na pasterkę. W drugi dzień świąt przyjeżdża siostra mojej mamy z rodziną i świętujemy wspólnie boże narodzenia i rocznicę ślubu moich rodziców. Drugi dzień świat spędzamy u mojej drugiej babci.
W zeszłym roku moi rodzice świętowali 20 rocznicę ślubu, więc z bratem postanowiliśmy, że ta rocznica będzie wyjątkowa. Samodzielnie zrobiony tort i prezenty oraz radość na twarzach rodziców sprawiły nam największą radość w te święta. 
4. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Mandarynki i cynamon z jabłkami (jabłecznik babci).

5. Ulubiona świąteczna potrawa?
Śledzie w oleju, czyli jedyna rybna potrawa którą jem na święta.

6. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w pidżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?
W wigilię spędzam większość dnia w piżamie, dopiero na kolację się szykuję, ubieram się tak by było mi wygodnie. 
7. Jak spędzasz tegoroczne święta?

W tym roku na wigilię i pierwsze święto jadę do babci, gdzie będzie całe rodzeństwo mojego taty i całe moje kuzynostwo. (Od miesiąca zastanawiam się z bratem jak 25 osób zmieści się przy jednym stole i w jednym pokoju XD). Drugi dzień świąt spędzam u siebie z rodzicami, bratem, dziadkami, siostrą mojej mamy i jej rodziną.
8. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole? 
Sałatki z ryżem, ananasem i tuńczykiem. 
9. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Przez całe gimnazjum nie posiadałam, ale w końcu udało mi się kupić i mam! :D
10. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Wham!- Last Christmas
Mariah Carey- All I want for christmas is you
De Su- Kto wie?
Frank Sinatra- Santra Claus is comin' to town
11.Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Kiedy zaczyna się grudzień ja zaczynam przygotowania do świąt, bo jeśli zacznę je później na pewno do wigilii nie zdążę. 
12. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Siano pod obrusem, puste nakrycie, świeczka "świąteczna", minimum 12 potraw tradycyjnych, Kevin oczywiście, wspólne pójście na pasterkę.
12. Czy masz jakieś wesołe wspomnienie świąteczne?
Oczywiście mam pełno takich wspomnieć, ale najbardziej to zapamiętałam to jak dziadek kiedyś przyniósł żywego karpia do domu. Razem z moim bratem szybko wlaliśmy wodę do wanny i przez piękne pół godziny cieszyliśmy się że mamy rybkę.
12. Jak wygląda twój pokój w okresie świątecznym?
O tak:

13. Świąteczne życzenie?
Chyba jedno i największe to żeby moi dziadkowie w końcu byli zdrowi i nie jeździli ciągle po lekarzach. Tak zdecydowanie to jest moje życzenie na te święta.

*****Dominika Xx*****

Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel



















You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts