Rok 2016 w zdjęciach

13:53

Hej wszystkim ;) Rok 2016 dobiegł końca, więc przychodzę do was ze zdjęciami, które przedstawiają jak wyglądał rok 2016 u mnie. Nie są to oczywiście wszystkie zdjęcia z tego roku, tylko te w których jestem zakochana, te które są dla mnie ważne i te których nie mogło tutaj nie być. Zapraszam do oglądania ;))
STYCZEŃ

 Z racji iż mój telefon przepadł w śniegu pod koniec stycznia i wszystkie zdjęcia przepadły, ze stycznia mam tylko zdjęcia zrobione aparatem w Nowy Rok, dokładnie niecałą godzinę od rozpoczęcia się roku. 

LUTY


MARZEC
Pozdrawiam tatę!
Nie, nie mam podbitego oka ;)
I nie zabiłam nikogo :D

KWIECIEŃ
 MAJ
Konkurs marynistyczny- po raz kolejny pierwsze miejsce ;)
Najpiękniejsza klawiatura ma świecie
CZERWIEC
 
 LIPIEC
  SIERPIEŃ
 WRZESIEŃ
Hotelarze piękne rysunki robią XD
  PAŹDZIERNIK
 LISTOPAD
 GRUDZIEŃ


 *****Dominika Xx*****

Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel






You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts