Christmas gifts

04:44

Cześć wszystkim! 
Święta są coraz bliżej (8 dni oh yeah!), a dla tych co nie mają jeszcze prezentów dla najbliższych lub nie mają na nie pomysłu mam propozycje. Prezenty prosto z serca, zrobione samemu dają najwięcej szczęścia, bynajmniej tak jest w mojej rodzinie. Nigdy nie zapomnę radości moich rodziców z zeszłego roku kiedy razem z bratem w pierwszy dzień świąt weszliśmy z samodzielnie zrobionym tortem do pokoju i kiedy po zdmuchnięciu świeczek daliśmy im samemu zrobione prezenty (kolaż ze zdjęciami,  życzeniami i wierszykiem oraz mini książkę z mapą ich historii oraz z wypisanymi słowami które się nam z nimi kojarzą. Widząc ich uśmiech wiedziałam, że naprawdę było warto takie coś zrobić, dlatego w tym roku postanowiłam że prezenty zrobię sama, bo wiem że takie będą ich cieszyć najbardziej.

DZIADEK
"Aby twoja kawa była choć trochę tak wyjątkowa jak ty..."
Mój dziadek uwielbia kawę i zazwyczaj piję zwykłą czarną, jest on naprawdę niesamowitym człowiekiem, więc chcę aby jego ukochana kawa chociaż w małym stopniu była taka jak on.
Niestety jedyną rzeczą, którą udało się zrobić mi samej są syropy do kawy(jeden spaliłam i jeśli ktoś wie czym usunąć spaleniznę z garnka niech da znać), jeden cynamonowy, drugi kakaowy. I naprawdę kiedy je smakowałam miałam ochotę zjeść je sama. Oprócz tego do paczki dorzuciłam przyprawy: cynamon, imbir, chili, goździki oraz jego ulubioną kawę.

 Babcia i Mama
Moja babcia i mama ciągle ciężko pracują, więc na święta dostaną coś żeby się zrelaksować, a że są kobietami, a kobiety kochają kosmetyki to właśnie je dostaną. Do torebek prezentowych włożyłam cynamonowy i kokosowy scrub do ciała, kule do kąpieli, sól do kąpieli, mydełko nagietkowe i kakaowe.

  Tata
Mój tata jest naprawdę ogromnym łasuchem, dodatkowo kiepskim kucharzem, a oszczędzać to chyba nie umie, bo ciągle słyszę że on też by chciał wiele rzeczy, więc prezenty idealnie będą do niego pasować. Pod choinką znajdzie masło orzechowe, orzeszki w miodzie i chili, książkę kucharską, skarbonkę i kakao z piankami(niestety zapomniałam zrobić zdjęcia masła orzechowego i kakaa)

 Babcia 

Drugiej babci zrobiłam sama kubek z napisem "Babcia #1 ", świecznik ze zdjęciem na którym jestem razem z babcią i moją kuzynką(którego oczywiście nie mam zdjęcia), tealighty o zapachu ciasteczek świątecznych, herbatę do kubka i mydełko nagietkowe.

Brat
Z racji iż nie wiedziałam jaki zrobić mu prezent, stwierdziłam że kupię mu coś, a wiem że często używa kosmetyków AXE to kupiłam mu zestaw z tej firmy. 


W następnym poście przepisy/instrukcje jak prezenty wykonać.

*****Dominika Xx*****

Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel





You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts