Christmas cards

02:52

Cześć wszystkim!
Święta już niedługo, czasu do wysłania kartek coraz mniej. Takie własnoręczne przynoszą najwięcej radości, więc gorąco was zapraszam do ich zrobienia! W tym roku zrobiłam 6 kartek i 5 z nich zostało wysłane do Niemczech, a jedna zawędruje do mojej babci. Niestety zapomniałam zrobić im zdjęcie, a jak sobie o tym przypomniałam to były już wysłane, więc pokaże wam moje inspiracje, które zaczerpnęłam z niezawodnego google. 



Życzenia, które napisałam w kartkach:
"By Wam wszystko pasowało,
 by kłopotów było mało,
byście zawsze byli zdrowi, 
by problemy były z głowy,
 by się wiodło znakomicie, by wesołe było życie! "

"Czarodziejskich chwil, 
ciepłej, rodzinnej atmosfery,
 uśmiechów, zdrowia, pyszności na stole, 
cudownych prezentów, spełnienia marzeń,
 wyjątkowego Sylwestra i wszystkiego
, co najlepsze w Nowym Roku."

"Dziś anioły latają po niebie i ogłaszają Boże Narodzenie. 
A gdy gwiazdka betlejemska zabłyśnie,
 to życzenia spełni wszystkie.
 Życzymy wszystkiego co najlepsze, zdrowia,
 szczęścia i miłości, a to wszystko resztę wynagrodzi."

Na końcu każdych życzeń pisałam zawsze zdanie czy dwa od siebie.
A wy wysyłacie w tym roku kartki świąteczne? 

*****Dominika Xx*****

Snap: bvbborussen11
Insta: half_a_heart_11
Twitter: polgerangel


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts